مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 21:552020-06-03پزشكي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 14 خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه بیمارستان سوختگی استان ایلام آماده افتتاح شده است، گفت: با احداث این بیمارستان مشکلات بیماران سوختگی برای همیشه رفع می شود.

وی افزود: راه اندازی نهایی و افتتاح این بیمارستان، مشکلات بیماران سوختگی در استان برای همیشه رفع و از اعزام بیماران مربوطه به خارج از استان جلوگیری و تمام خدمات مربوطه در این مرکز به آنان ارائه می شود.

اجرای دوره آموزشی سرباز ماهر در استان ایلام آغاز شد علی حیدربیگی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان ایلام با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در استان ایلام برای 350 نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد، گفت: طرح سرباز ماهر بستر مناسبی برای مهارت آموزی، افزایش توانمندی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای قشر جوان است.

وی افزود: دوره آموزشی سرباز ماهر شامل مهارت های عمومی اشتغال به مدت 48 ساعت نظری و عملی و همچنین مهارت های عمومی زندگی به مدت 32 ساعت نظری و عملی است.

عامل آتش سوزی تنگ قیر چرداول شناسایی شد مسلم دژم خو مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرداول با بیان اینکه آتش سوزی منطقه تنگ قیر این شهرستان مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام